جسم نحیف


یاس کبود علی

فقط برای همدردی با پسری که با مادر تو کوچه بود

                                              از دست تو مسمار، دلم خیر ندیده

از این در و دیوار دلم خیر ندیده

افتاده غم عشق غم همسر مظلوم

بر دوش من زار ، دلم خیر ندیده

در گنجه ی قلبم ز غم یار ببین که

کوهی شده انبار، دلم خیر ندیده

پشت در این بیت هجوم سگ هار و

چل روبه مکار، دلم خیر ندیده

دنده شده رنده ، وَ دگر هیج نمانده

از این تن غمبار، دلم خیر ندیده

بین در ودیوار بگفتم ز لگدها

تو دست نگهدار، دلم خیر ندیده

از ضرب لگدها و غلافش شده ای دل

این جسم چو مردار، دلم خیر ندیده

این جسم نحیف من بیمار بدان که

در کوچه شد هموار ، دلم خیر ندیده

ای یار مدارا بکن اینک ز سخایت

با این تن بیمار، دلم خیر ندیده

روی تو علی گشت برای دل زارم

چون ماه شب تار ، دلم خیر ندیده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:0 توسط ذاکر اهل البیت(ع) امین نعمتی| |


Power By: LoxBlog.Com